Saturday, October 1, 2011

thnks a lot =.='


awak , terima kasih atas segalanya . sy terima awak dgn dia , sy sentiasa doakan awk bahagia . sy tak pernah lupa sebut nama awak dlm doa sy. tp hrtu , dgn satu panggilan telefon saje , sy dah kecik hati dgn awak . smpi hati awk dh tk igt suara sy . dh la tak igt , pastu tnya dlm keadaan marah . awak , maafkan sy . sy dah tawar hati dgn awk . ya , sy masih sygkan awk , tp awk dah lukakan hati sy .

awak , sggh beruntg awk ada si dia . jaga dia elok2 mcm awk jaga sy dulu . awk , kat sini kan , sy ad suka kat someone ni , dia tkde laa hndsme , tp kaya :) hehe . tp sy tkot nak luahkan perasaan sy kat dia , nnt kalau dia terima sy , ckgu tanak restu spm sy . awk , doakan kebahagian sy .

sy tak pernah lupa " kita "
i love you .

2 comments:

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way