Tuesday, November 8, 2011

softball


salam .

hari selasa hari , aku menjejaki teknik kajang bersama ayrong , first time beb . okay , sekolah dia sumpa besar gedabak . padang dia , perghh tak payah cakap laa , besar dah satu hal , becak plak tu . haha sorry to say la bro .

okay , pergi sana sbb ad pemilihan utk wakil zon tengah . so , aku dgn ayrong berdoa agar terpilih . sumpa training dia penat gilaa . lari sana , lari sini , tekan tubi , buat itu , buat ini . sumpah penat tak terkata . training tak kira panas ke , hujan ke . redah ajer .

tghari off course rehat kan ? time tu bbudak teknik kajang tgh balik sekolah , tetiba aku jmpa member lama aku , syafiq . mse aku jumpa dia , sumpa aku lupa nama dia . haha , tak sangka plak dia sekolah situ .  dulu dia satu bas ngan aku . tak sangka jumpa kau kan syafiq .                                                                              petang , kteorg balik . pastu bodek la driver van tu nak makan mcd , skali dpt kfc . kfc pun kfc lah . bedal jerr . haha , sumpa badan sakit sakit , rasa mcm nak suh abah dtg asrama pastu suh urut . muka aku tak payah cakap la kan , mmg sunburn gilaa . sumpaa merah . esoknyaa , pergi lg teknik kajang tu , training lg , buat benda yg sama . lari sana lari sini , dapat kawan baru , semua budak teknik . haha , kalau dah teknik , mmg teknik la kan . dengan perasaan berdebardebar tengahari tu , coach pun umukan laa nama yg terpilih untk jd pemain softball bg zon tengah . kat situ ade 16 org je , bdk teknik kajang dgn klang takde . coach nak 15 org je , sekali , coach sebutla nme yg tak terpilih , ape tah nme budak teknik sepang tu . so , secara automatiknyaa , aku ngan ayrong terpilih menjadi pemain softbal bg zon tengah peringkat kebangsaan . massuwan kau bangga tak junior kau dapat wakil zon tengah ? aku sumpa bangga gilaa :) thankyouAllah . tp yg tak best nya , muka aku , sunburn trok gilaa . raya haji aku kali tak cun btol laa . dah tak comel dah :( haha , chill la beb , kau nkcomelcomel kau nak ngorat sape ? tade sape nak kat kau la even kau putih d-.-b' sudahsudahlah kau .



1 comment:

  1. Dowh mse bile lah wei nme aku ayrong wei x pahan aku

    ReplyDelete

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way