Monday, December 12, 2011

currently at penang


assalam people

alhamdulillah , aku dan keluarga dah sampai kat penang . hee , sampai je kat hotel , aku text nadzmi cakap aku dah sampai . hmm , ingtkan dia duduk kat hotel , ruparupanyaa dia duduk kat hotel arwah nenek dia kat seberang prai sana .

aku mmg nak jumpa kau , rindu doee . tp kau kat seberang prai , aku kat penang . tak ke jauh walaupun tak berapa jauh sbenanya . aku ingt nak jumpa kau kat mcd , mcd ni sebelah hotel je . tp kau kat seberang prai sana . mcm takda jodoh je nak jumpaa -.-"

rindu kau doe

2 comments:

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way