Friday, December 2, 2011

life isn't perfect huh


hello fellas .

eh naim , lama tak dengar cite . org dah ada girlfie kan , aku ni sape je kan ?

aku ni hipokrit ker ? sbb ramai yg mcm tak suka aku . aku sedar aku ni sapa , bukan kaki KL mcm korg . bukan yg ade DSLR mcm korg , bukan yg pandai mcm korg . aku bersyukur aku dtakdirkan mcm ni . duduk rumah , jaga adik , masak . skurgkurgnya aku dah pnglmn bila dah berumah tngga nnt insyaAllah

and mulot aku ni takde la lancang sangatkan nak kutuk org . org slalu ckp aku ni perempuan murahan . am i ? no , ak bukan perempuan murahan . org slalu fikir yg negatif je . yelaa , sket aku ngan laki ni , skjp ngan dia tu , fyi , aku kawan jer ngan dorg tu . kawan biar seribu kan ? berjuta pun tape . aku sayang kat kawankawan aku , tp aku ni mcm tak ada kat mata dorg . aku ni invisible ke ? okayy laa , fine . aku tade cte hot yg nak dikongsikan ngan korg kan ? lgpun . laki lg paham perempuan okayy .

benci . kbaii

1 comment:

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way