Monday, December 19, 2011

we're younggggggg


assalam peeps

malam tadi , setan mana tah masuk mimpi aku , aku mimpi akid . haaa , lawak -.-" akid marni punyaa <3

everynight , aku mesti tgk ceiling . seolah olah ceiling tu ade muka kau . tp hakikatnyaa , tak ada . yelaa , dah nama pun ceiling , takkan tetiba ade kau plak kan ? 

kau cakap , kau selalu ada kat sisi aku , tapi kau tak ada . aku ni macam mainan je kan ? kalau kau nak , kau amik . kalau kau tanak , kau biar je aku .kadang2 aku rase kau ni main2kan aku je kan . 

tah laa , aku try lupakan kau , tapi tak bole . kau ni ada aura ape ek ? 

mympahh . kbyee

1 comment:

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way