Thursday, February 16, 2012

promises


in the name of allah the most gracious, the most merciful
assalamualaikum

aku balik harini :) demam . alaa , demam sket je pun . tp aku mengayat doktor , dapatlaa mc 2 hari . goodjob mai . jgn anak kau ikut perangai kau sudah . budakbudak lain semua jeles tgk aku balik awal , haha . eleh , esok korg pun balik jgk kan , sabar laa ae .

promises

janji

antara janji janji gila yg aku penah buat  : 1) aku janji dgn mama yang aku takkan baca novel tahun ni . weyh , gilaa tau tak . ak dhlaa kaki novel , walaupun tak beli , pinjam pun jd . bila budakbudak lain baca novel , aku baca sinopsis je . aku langsung tak baca dalam dia . 2) aku janji dgn diri sendiri yang aku takkan kapel dgn manamana lelaki sampai aku habis spm . ni takde laa gilaa sgt . sbb aku bukan kaki laki . aku sedih kot bila dulu org ckp aku playgirl . aku redha jer . aku tau , bersabar lg baik , kan ? ceptlaa hbs spm , tak sabar dah ni , haha

yg aku tau , ade sorg budak ni , dah janji bagai , tp dia langgar jugak janji dia yg dia sendiri  buat . aku akan sentiasa doakan kebahagian kau .  kau jng langgar janji kau lg tau .

#aku baru bunuh cencorot :) haha

No comments:

Post a Comment

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way