Saturday, September 15, 2012

kes curi : dipandang serong -.-


in the name of allah the most gracious, the most merciful
assalamualaikum


rabu .

hina sgt ke 5M2 ni ? yeahh , 5M2 got a new name . 5 Mencuri 2 . fuck this shit . wei , sape yg bangang sangat curi handphone cikgu tu ? tau nak menyusahkan hidup org je . satu bilik guru dah pandang 5M2 ni mcm sampah . Ya Allah , ape salah kami ? kami tak curi pun fon ckgu tu . tak sangap pun dgn fon ckgu tu . 

kami yg tidak bersalah ni , tetap dipersalah kan . kemana2 kami pergi , org akan pandangpandang , cucuk biji mata tu baru tau , bisikbisik " kelas mencuri kelas mencuri . " ahhhh , bapak sakainyaa . sapa bodoh sgt pg curi fon cikgu ni ? mengaku jelaa

dan pada hari tersebut , kami , satu kelas 5M2 bengang dan marah dgn pencuri tersebut . 

pada waktu sivik , kami semua turun ke surau untuk menunaikan solat sunat dhuha . ada sesuatu yg pelik berlaku lagi . jon dgn hari tak turun surau . hari logic laa tak turun sbb dia mmg bukan muslim , takkan nak ajak dia solat dhuha skali kot . yg peliknyaa , asal jon tak turun ? 


No comments:

Post a Comment

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way