Saturday, September 15, 2012

myself , i hate it .




kadangkadang dunia ni tidak adil bagi kita . tapi , kita sebagai hamba Allah , harus menerima segala qada' dan qadarNya . " jangan menangis jika kita gagal dalam peperiksaan , mungkin kita masih kurg buat persedian .  " tp , aku sendiri menangis .aku menagis sbb markah trial teruk sgt . mcm ni nak masuk UTP ? mcm ni nak masuk U kat Australia ? hmm berangan jelaaa kau . aku jeles tgk classmate yg dpt 2 3 A . apa yg aku paling geram , mathmod aku tak dapat A . rasa macam nak bunuh diri je -.- 

kalau laa aku pandai mcm yazeed , mesti bahagia je kan hidup aku . tak payah nak nangis2 bagai .

hmm , i must work harder . 

take care , assalamualaikum .

1 comment:

  1. Jgn biarkan ini jadi penghalang kepada kejayaan yang akan datang.
    I know easier said then done.but,try:)
    Good luck!

    ReplyDelete

the mastermind

My photo
Malaysia
If you really love her, you won’t touch her. Not even the slightest bit. You’ll protect her dignity and sacredness as a muslimah. Just hold her in your heart for a few more years .. then you can do it the halal way